Dolar 46,4623
Euro 53,1584
Altın 6.238,72
BİST 14.729,65
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 28°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
28°C
Parçalı Bulutlu
Sal 28°C
Çar 28°C
Per 29°C
Cum 30°C
Reklam

Başkan Zeyrek DİSK heyetini konuk etti

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Ferdi Zeyrek, DİSK Genel Başkanı Arzu Çerkezoğlu ve beraberindeki heyeti makamında konuk etti. Ziyarette DİSK heyeti, Başkan Zeyrek’e yeni görevinde başarı dileklerini iletirken seçim başarısı dolayısıyla da kutladı.

Başkan Zeyrek DİSK heyetini konuk etti
25 Mayıs 2024 18:20

MANİSA (İGFA) – Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Ferdi Zeyrek’e DİSK Genel Başkanı Arzu Çerkezoğlu ve beraberindeki heyet tarafından ziyaret gerçekleştirildi. Ziyarette DİSK Genel Başkanı Arzu Çerkezoğlu’nun yanı sıra DİSK Genel Başkan Yardımcısı Remzi Çalışkan, DİSK Ege Bölge Temsilcisi Memiş Sarı, Genel-İş Toplu Sözleşmeler Daire Başkanı Faruk Saral, Genel İş 7 No’lu Şube Başkanı Özgür Genç yer aldı. DİSK Genel Başkanı Çerkezoğlu ve heyet, Başkan Zeyrek’e yeni görevinde başarılar dileyip seçim başarısını kutladı. Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Ferdi Zeyrek, DİSK heyetine nazik ziyaretleri ve iyi dilekleri için teşekkür etti.

ETİKETLER: ,