Dolar 46,4750
Euro 53,1414
Altın 6.258,28
BİST 14.729,65
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 28°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
28°C
Parçalı Bulutlu
Sal 28°C
Çar 28°C
Per 29°C
Cum 30°C
Reklam

Başkan Alemdar: Kupayı alıp Sakarya’ya döneceğiz

Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Alemdar, 30 Mayıs Perşembe günü Adana’da oynanacak final karşısında takımın yanında olacak.

Başkan Alemdar: Kupayı alıp Sakarya’ya döneceğiz
29 Mayıs 2024 16:02

SAKARYA (İGFA) – Maçın oynanacağı şehre doğru yola çıkan Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Alemdar, “Bu şehrin 17 yıllık Süper Lig hayalini inşallah yarın hep birlikte gerçekleştireceğiz. İnşallah Adana’dan şampiyon olup şehrimize döneceğiz” dedi.

ŞEHİR ŞAMPİYONLUĞA KENETLENDİ

Şehrin markası Sakaryaspor’un yanında olacaklarını aktaran Başkan Yusuf Alemdar, “Sakarya kenetlendi. Kupasını, şampiyonluğunu bekliyor.Kazanacağız, inancımız tam.Teknik ekibimize ve sporcularımıza güveniyor, başarılar diliyoruz. Süper Lig’e yükselmek için son virajdayız. Çok büyük emeklerle buralara geldik. Tek arzumuz son 90 dakikayı da kazanıp şampiyon olmak. İnşallah Adana’dan şampiyon olup şehrimize döneceğiz. Sakaryaspor’un geçmişi başarılarla doludur. Bu başarılara şimdi bir yenisini inşallah Adana’da ekleyeceğiz. Anadolu güneşi yeniden doğacak ve Süper Lig’de tarih yazmaya kaldığı yerden devam edecek” dedi.

ETİKETLER: ,