Dolar 46,4627
Euro 53,2248
Altın 6.260,77
BİST 14.820,81
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 28°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
28°C
Parçalı Bulutlu
Sal 28°C
Çar 28°C
Per 29°C
Cum 30°C
Reklam

ADARAY Sakaryalıların yüzünü güldürdü… 8 yıl aradan sonra yeniden

Uzun yıllar sonra oluşturulan alt yapıyla yeniden hizmete başlayan ADARAY, Sakaryalıların yüzünü güldürdü. Adapazarı-Arifiye seferleri, ilk günden bu yana neredeyse tam kapasite yolcuyla yapılıyor.

ADARAY Sakaryalıların yüzünü güldürdü… 8 yıl aradan sonra yeniden
31 Ekim 2024 18:37

SAKARYA (İGFA) – 8 yıl aradan sonra Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Alemdar’ın talimatlarıyla alt yapısı yeniden hazırlanan ve son teknoloji vagonlarıyla yeni yüze kavuşan ADARAY, seferlerine başladı.

Sakarya’da yıllar sonra trene kavuşmanın mutluluğu yaşanıyor ve özellikle toplu taşıma kullanıcıları, 15 dakikaya son durağa kadar ulaşan trenden memnuniyetini ifade ediyor

İlk-ortaokula ücretsiz, liseye yüzde 54 indirimli hizmet veren ve tam bileti de 15 TL olan ADARAY’ın ilk 1 ay ücretsiz hizmet vermesi de vatandaş tarafından sevinçle karşılandı.

Treni tercih eden Sakaryalılar, bu trenin Sakaryalı ulaşım kullanıcıları için bir fırsat niteliğinde olduğunu, birçok kişinin yeniden hizmete alınmasını çok istediğini ve bu isteğin karşılıksız kalmadığını söyledi.

ADARAY, Adapazarı-Arifiye arasında 7 farklı istasyona yolcu taşıyor. Tren ilk 1 ay tamamen ücretsiz hizmet sunacak.

ETİKETLER: ,