Dolar 46,4623
Euro 53,1584
Altın 6.238,72
BİST 14.729,65
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 28°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
28°C
Parçalı Bulutlu
Sal 28°C
Çar 28°C
Per 29°C
Cum 30°C
Reklam

Başkan Topaloğlu’ndan futbolculara kahvaltı

Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu, Kemer Belediyesi futbol altyapı takımlarından U12 ve U16 oyuncularıyla kahvaltıda buluştu.

Başkan Topaloğlu’ndan futbolculara kahvaltı
4 Ocak 2025 13:48
Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu, Kemer Belediyesi futbol altyapı takımlarından U12 ve U16 oyuncularıyla kahvaltıda buluştu.
 
Kemer Barut Otel’de düzenlenen kahvaltı programına, Başkan Topaloğlu’nun yanı sıra Kemer Belediye Merkez Spor Kulüp Başkanı Ayhan Süel, teknik direktörler Melih Bildiş, Tayfun Yaz ve İskender Gökcan ile futbolcular katıldı.
 
Geleceğin futbol yıldızlarını kapıda karşılayan Başkan Topaloğlu, daha sonra futbolcularla selamlaşarak sohbet etti.
 
Başkan Topaloğlu, yaptığı açıklamada, “Geleceğe her kademede yatırım yapmaya devam ediyoruz. Kurduğumuz altyapı futbol takımlarımızın oyuncularıyla kahvaltıda bir araya geldik. Kendi liglerinde çok iyi performans gösteriyorlar. Çocuklarımızı sporla buluşturarak kötü alışkanlıklardan da uzak tutmayı amaçlıyoruz. Çocuklarımızın yanında yer almaya devam edeceğiz.” dedi.
 
Öte yandan Başkan Topaloğlu, kahvaltıda kendilerini ağırlayan Kemer Barut Otel yönetimine de teşekkür ettiğini sözlerine ekledi.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

ETİKETLER: , ,