Dolar 46,4622
Euro 53,2435
Altın 6.276,92
BİST 14.802,95
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 29°C
Açık
İstanbul
29°C
Açık
Sal 28°C
Çar 28°C
Per 29°C
Cum 30°C
Reklam

İstanbul Bakırköy’de emekçi kadınlar sahada buluştu

İstanbul Bakırköy Belediyesi tarafından 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü etkinlikleri kapsamında spor turnuvası düzenlendi. Tenis, futbol ve basketbol branşlarında dereceye girenlere madalyalarını Bakırköy Belediye Başkanı Doç. Dr. Ayşegül Ovalıoğlu taktı.

İstanbul Bakırköy’de emekçi kadınlar sahada buluştu
9 Mart 2025 09:38

İSTANBUL (İGFA) – Bakırköy Belediyesi, 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü etkinlikleri kapsamında 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü turnuvası düzenledi.

Atatürk Spor ve Yaşam Köyü’nde düzenlenen turnuvada tenis, futbol ve basketbol branşlarında çok sayıda kadın mücadele etti. Saat 10.00’da basketbol ile başlayan turnuva tenis ve futbol müsabakalarıyla devam etti.

BAŞLAMA VURUŞU BAŞKAN OVALIOĞLU’NDAN

Bakırköy Belediye Başkanı Doç. Dr. Ayşegül Ovalıoğlu futbol müsabakasının başlangıç vuruşunu yaparak kadın sporculara başarılar diledi.

Müsabakaların sonunda dereceye girenlere madalyalarını Başkan Ovalıoğlu taktı. Kadınların toplumun her alanında olmaları için çalıştıklarını ifade eden Başkan Ovalıoğlu, “Bu turnuvada kaybeden yok. Herkes kazandı. Herkesi yürekten tebrik ediyorum” diye konuştu.

ETİKETLER: