Dolar 46,4626
Euro 53,2773
Altın 6.183,76
BİST 14.734,50
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 29°C
Açık
İstanbul
29°C
Açık
Pts 28°C
Sal 28°C
Çar 28°C
Per 30°C
Reklam

Genç tasarımcılar İzmir’de buluşuyor

İzmir’de 19 Mayıs kutlamaları kapsamında “Tasarımcılar İzmir’de” etkinliği düzenlenecek; gençler Çeşme, Karaburun, Seferihisar ve Foça’da tasarımlarını sergileyecek.

Genç tasarımcılar İzmir’de buluşuyor
5 Mayıs 2025 09:42

İZMİR (İGFA) – İzmir Büyükşehir Belediyesi, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında “Tasarımcılar İzmir’de” etkinliği düzenliyor.

16-19 Mayıs 2025 tarihlerinde Çeşme, Karaburun, Seferihisar ve Foça’da gerçekleştirilecek etkinlik, 18-30 yaş arası üniversite öğrencisi ve mezun gençleri bir araya getirecek. Mimarlık, şehir planlama, grafik tasarım, ürün tasarımı, sanat, iletişim ve turizm alanlarında “Keşfet-Tasarla” temasıyla projeler üretilecek.

Etkinlik, 16 Mayıs’ta Kültürpark’taki açılışla başlayacak. Gençler, 17-18 Mayıs’ta ilçelerde yerel halk ve belediyelerle çalışarak sorunlara yönelik tasarım çözümleri geliştirecek. Projeler, ilçe belediye başkanları ve uzmanlarca değerlendirilecek.

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, “Gençlerle düşünüyor, gençlerle tasarlıyoruz. İzmir’in dört güzel ilçesinde sorunları keşfedip çözümler üreteceğiz. Gençliğin enerjisi İzmir’in güzelliğiyle buluşsun” diyerek gençleri davet etti.

Son başvuru tarihi 9 Mayıs 2025 olarak belirlendi.

ETİKETLER: ,