Dolar 46,4588
Euro 53,1018
Altın 6.252,13
BİST 14.729,65
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 28°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
28°C
Parçalı Bulutlu
Sal 28°C
Çar 28°C
Per 29°C
Cum 30°C
Reklam

Yenişehir Bursasporlular Derneği yeniden açılıyor

Bursa’nın Yenişehir ilçesinde pandemi döneminde kapanan Yenişehir Bursasporlular Derneği, Mehmet Kata başkanlığında yeniden kurulma kararı aldı. Dernek, şampiyon Bursaspor’a yakışır bir şekilde faaliyetlerine devam edecek.

Yenişehir Bursasporlular Derneği yeniden açılıyor
9 Mayıs 2025 09:40

BURSA (İGFA) – Bursa Yenişehir’de pandemi sürecinde kapanan Yenişehir Bursasporlular Derneği’nin yeniden açılması için istişare toplantıları tamamlandı.

Yenişehir Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı ve Derneğin Kurucu Başkanı Orhan Torun, Bursaspor İcra Kurulu Üyesi Mustafa Efe ve Yenişehir Bursasporlular Platformu Başkanı Mehmet Kata, nihai karar toplantısında bir araya geldi.

Mehmet Kata’nın başkanlığında derneğin yeniden kurulması ve güçlendirilmesi kararı alındı.

Başkan Kata, “Şampiyon Bursaspor’umuzun, şampiyon taraftarına yakışır bir şekilde derneğimizi en kısa sürede tekrar hayata geçireceğiz” dedi.

Dernek, Bursaspor taraftarını bir araya getirerek faaliyetlerini sürdürmeyi hedefliyor.

ETİKETLER: ,