Dolar 46,4588
Euro 53,1018
Altın 6.252,13
BİST 14.729,65
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 28°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
28°C
Parçalı Bulutlu
Sal 28°C
Çar 28°C
Per 29°C
Cum 30°C
Reklam

DBB Genç Kadınlar Voleybol Takımı Türkiye Şampiyonası’na galibiyetle başladı

Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor Genç Kadınlar Voleybol Takımı, Elazığ’da düzenlenen Türkiye Şampiyonası’na galibiyetle başladı.

DBB Genç Kadınlar Voleybol Takımı Türkiye Şampiyonası’na galibiyetle başladı
10 Mayıs 2025 17:20

DİYARBAKIR (İGFA) – Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı bünyesinde kurulan ve aldığı başarılı sonuçlarla Türkiye Şampiyonası’na katılan Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor Genç Kadınlar Voleybol Takımı, şampiyonanın ilk maçına çıktı.

Elazığ’daki şampiyonanın ilk gününde Van Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü ile karşılaşan Genç Kadınlar Voleybol Takımı, rakibini 25-22, 25-14 ve 25-21’lik setlerle 3-0 mağlup ederek şampiyonaya güçlü bir giriş yaptı.

Üç gün sürecek (9-10-11 Mayıs) Türkiye Şampiyonası’nda Genç Kadınlar Voleybol Takımı, bir sonraki karşılaşmalarında Merinos Voleybol Spor Kulübü ve Kayseri Voleybol Spor Kulübü ile mücadele edecek.

ETİKETLER: