Dolar 46,4622
Euro 53,2435
Altın 6.276,92
BİST 14.802,95
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 29°C
Açık
İstanbul
29°C
Açık
Sal 28°C
Çar 28°C
Per 29°C
Cum 30°C
Reklam

İzmir’de öğrenciler istedi Büyükşehir ekipleri yaptı

İzmir’de Engelliler Haftası’nda Rasim Önel Ticaret Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nin gösterisine katılan İzmir Büyükşehir Belediyesi ekipleri, öğrencilerin isteği üzerine okula piknik masası kazandırarak çiçek dikti.

İzmir’de öğrenciler istedi Büyükşehir ekipleri yaptı
16 Mayıs 2025 17:50

İZMİR (İGFA) – İzmir Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı Çocuk Çalışmaları ve Eğitim Destekleri Şube Müdürlüğü ekipleri, Narlıdere’de bulunan Rasim Önel Ticaret Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nin Engelliler Haftası kapsamında düzenledikleri gösteriye katıldı.

Bu anlamlı günde, öğrencilerin isteği üzerine Park ve Bahçeler Dairesi Başkanlığı’nın desteğiyle okulun bahçesine piknik masası da kazandırılarak çocuklar için güzel anılar biriktirebilecekleri özel bir alan oluşturulurken, alana çiçek dikildi.

Buluşmaya Engelli Çalışmaları Şube Müdürlüğü’nden eğitim danışmanları da katıldı.