Dolar 46,4593
Euro 53,2885
Altın 6.238,21
BİST 14.734,50
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 28°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
28°C
Parçalı Bulutlu
Sal 28°C
Çar 28°C
Per 30°C
Cum 30°C
Reklam

Başkan Aydın’dan Osmangazi’de mahallelilerle buluşmaya devam

Bursa’da Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, ilçenin 136 mahallesini tek tek gezerek vatandaşların taleplerini yerinde dinliyor, sorunlara çözüm üretiyor.

Başkan Aydın’dan Osmangazi’de mahallelilerle buluşmaya devam
12 Haziran 2025 15:24

BURSA (İGFA) – Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, göreve geldiği günden bu yana mahalle ziyaretleriyle vatandaşlarla buluşmaya devam ediyor.

Son durağı Kemerçeşme Mahallesi olan Başkan Aydın, burada düzenlenen kahvaltı programında Kemerçeşme, Başaran, Gülbahçe, Bahar, Koğukçınar, Kırcaali ve Yeşilova mahalle muhtarları ile mahalle sakinleriyle bir araya geldi. Solakoğlu Cami önünde gerçekleşen buluşmada, muhtarlar ve vatandaşlar mahallelerine yönelik hizmet taleplerini doğrudan başkana iletti. Aydın, kahvaltının ardından talep edilen alanları yerinde inceleyerek, çalışmalara en kısa sürede başlanacağı sözünü verdi.

“AZ ZAMANDA ÇOK İŞ YAPMAK İÇİN SAHADAYIZ”

Başkan Aydın, kahvaltıda yaptığı konuşmada, Osmangazi’nin 136 mahallesinin yarısından fazlasını ziyaret ettiklerini belirterek, “Vatandaşlarımızın dertlerini birinci elden dinliyor, sorunlara yerinde çözüm üretiyoruz. Görev süremizin 14-15 ayı geçti, kalan 45 ayda az zamanda çok iş başarmak için vatandaşlarımızla bir aradayız,” dedi.

Kemerçeşme ziyaretinin ardından Yeşilova’daki taksici esnafıyla buluşan Başkan Aydın, ilçenin her köşesinde halkın yanında olmaya devam edeceğini vurguladı.

ETİKETLER: , ,