Dolar 46,4588
Euro 53,1018
Altın 6.252,13
BİST 14.729,65
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 28°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
28°C
Parçalı Bulutlu
Sal 28°C
Çar 28°C
Per 29°C
Cum 30°C
Reklam

Bakan Yerlikaya’dan zehir tacirlerine karşı kararlılık mesajı

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, uyuşturucuyla mücadele konulu Güvenlik Toplantısı’nda, zehir tacirlerine karşı her an tetikte olduklarını vurguladı ve Türkiye Yüzyılı Vizyonu doğrultusunda suçla mücadele kararlılığını yineledi.

Bakan Yerlikaya’dan zehir tacirlerine karşı kararlılık mesajı
17 Haziran 2025 14:54

ANKARA (İGFA) – İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Jandarma Genel Komutanı, Emniyet Genel Müdürü, Bakan Yardımcıları ve ilgili birim amirlerinin katılımıyla “Uyuşturucu ile Mücadele” konulu Güvenlik Toplantısı düzenledi.

Toplantıda, birimlerin narkotik temalı sunumları ele alındı.

Bakan Yerlikaya, uyuşturucunun insanlığın en büyük düşmanı olduğunu belirterek, “Zehir tacirlerine karşı ülkemiz ve insanlık adına mücadelemizi kararlılıkla sürdürüyoruz. Her an tetikteyiz” dedi.

Türkiye’nin huzur ve güvenliği için Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde, Türkiye Yüzyılı Vizyonu doğrultusunda suç ve suç odaklarıyla mücadelenin devam edeceğini vurguladı.

bAKAN Yerlikaya, toplantının, uyuşturucuyla mücadelede koordinasyon ve kararlılığın güçlendirilmesi açısından önemli bir adım olduğunu ifade etti.