Dolar 46,4627
Euro 53,2248
Altın 6.260,77
BİST 14.820,81
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 28°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
28°C
Parçalı Bulutlu
Sal 28°C
Çar 28°C
Per 29°C
Cum 30°C
Reklam

Bursa Gemlik Umurbey’de toz ve çamur sorunu çözüldü

Gemlik Belediyesi, Umurbey Mahallesi’nde Osmangazi Caddesi ve 1. Papatya Sokak’ta 900 metrelik sıcak asfalt çalışması tamamladı. Bölge sakinlerinin yıllardır yaşadığı toz ve çamur sorunu sona ererken, ulaşım daha konforlu hale geldi.

Bursa Gemlik Umurbey’de toz ve çamur sorunu çözüldü
17 Ağustos 2025 13:10

BURSA (İGFA) – Gemlik Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, Umurbey Mahallesi’nde Osmangazi, Yunus Emre caddeleri ve 1. Papatya Sokak’ta yaklaşık 700 metrelik sıcak asfalt serimi gerçekleştirdi.

Yeni yapılaşmanın yoğun olduğu bölgede, yazın toz, kışın çamur şikayetlerini ortadan kaldıran çalışma, vatandaşlara konforlu bir ulaşım imkanı sağladı.

“ULAŞIM KALİTESİNİ ARTIRIYORUZ”

Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, ilçenin ulaşım kalitesini artırmak için çalışmaların hız kesmeden devam ettiğini belirtti. Umurbey’de vatandaşlarımızın toz ve çamur şikayetlerini çözdüklerini ifade eden Başkan Deviren, “6 bin ton sıcak asfalt serimi yaptık, diğer bölgelerde de program dahilinde çalışacağız. Vatandaşlarımıza hayırlı olsun” dedi.

Umurbey Mahallesi Muhtarı Ertuğrul Girenay ise, çalışmalardan memnuniyetini ifade ederek, Başkan Deviren ve belediye ekiplerine teşekkür etti. Muhtar Girenay, bölgenin daha güvenli ve rahat bir ulaşım ağına kavuştuğunu söyledi.