Dolar 46,4622
Euro 53,2435
Altın 6.276,92
BİST 14.802,95
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 29°C
Açık
İstanbul
29°C
Açık
Sal 28°C
Çar 28°C
Per 29°C
Cum 30°C
Reklam

Bursa’da öğrenciler küllerden umuda ‘Ekol’ oldu

Bursa’da Ekol Koleji, “Küllerden Umuda” projesiyle yangınlardan zarar gören orman alanlarını ziyaret etti. Öğrenciler, elleriyle fidan dikerek doğanın yeniden canlanmasına katkı sağladı ve çevre bilinci kazandı.

Bursa’da öğrenciler küllerden umuda ‘Ekol’ oldu
19 Eylül 2025 12:54

BURSA (İGFA) – Ulusal bilinç ve sorumluluk bilinciyle hayata geçirilen “Küllerden Umuda” projesi kapsamında Ekol Koleji öğrencileri, Bursa’da yangınlardan ağır hasar görmüş orman alanlarını ziyaret etti.

Öğrenciler, elleriyle fidan dikerek doğanın yeniden filizlenen umuduna tanıklık etti.

Etkinlikte konuşan Ekol Koleji Kurucusu Nebi Taşçı, öğrencilerin bugün sadece ağaç dikmediğini, geleceğe umut ve sorumluluk ektiğini ifade ederek, söz konusu projenin vatandaşlık görevini yerine getirirken ulusal sorumluluk bilincini da aşılamanın gururunu yaşattığını söyledi.

Öğrenciler, bu etkinlik sayesinde yaşadıkları deneyimle doğanın yeniden canlanmasına katkı sağlarken, sorumluluk, dayanışma ve çevre bilinci gibi değerleri de yerinde öğrenmiş oldu.

Küle dönüşen ağaçların dallarına ise öğrencilerin iliştirdikleri notlar ise geleceğe mesaj verdi.