Dolar 46,5883
Euro 52,9756
Altın 6.018,26
BİST 14.259,75
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 29°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
29°C
Parçalı Bulutlu
Cum 30°C
Cts 30°C
Paz 28°C
Pts 30°C
Reklam

Türkiye, bayrağı Fas’ta devraldı! 20. Dünya Su Kongresi 2027’de İstanbul’da

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, 20. Dünya Su Kongresi’nin 2027’de İstanbul’da düzenleneceğini açıkladı.

Türkiye, bayrağı Fas’ta devraldı! 20. Dünya Su Kongresi 2027’de İstanbul’da
5 Aralık 2025 20:35

ANKARA (İGFA) – Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Fas’ta gerçekleştirilen IWRA 19. Dünya Su Kongresi’nde Türkiye’nin başkanlığı devraldığını ve uluslararası süreçte önemli bir adım attığını duyurdu.

Bakan Yumaklı, ev sahipliği yapacakları 20. Dünya Su Kongresi’nin stratejik açıdan büyük öneme sahip olduğunu vurgulayarak, “Türkiye, suyun geleceğine yön verecek her türlü uluslararası platformda etkin rol oynamaya, bölgesel ve küresel çözümlere katkı sunmaya kararlılıkla devam edecek” ifadelerini kullandı.

Kongrenin, su yönetimi ve sürdürülebilir kaynak kullanımı alanında Türkiye’nin uluslararası arenadaki rolünü güçlendirecek bir platform olarak öne çıkarması bekleniyor.

ETİKETLER: