Dolar 46,4626
Euro 53,2773
Altın 6.183,76
BİST 14.734,50
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 29°C
Açık
İstanbul
29°C
Açık
Pts 28°C
Sal 28°C
Çar 28°C
Per 30°C
Reklam

Denizli’de tehlikeli motosiklet sürüşü cezasız kalmadı!

Denizli’de sosyal medyada paylaşılan görüntüler üzerine trafikte tehlikeli şekilde motosiklet kullandığı tespit edilen sürücüye, Karayolları Trafik Kanunu kapsamında idari para cezası uygulandı.

Denizli’de tehlikeli motosiklet sürüşü cezasız kalmadı!
2 Şubat 2026 10:37

DENİZLİ (İGFA) – Denizli Emniyet Müdürlüğü, sosyal medyada yayılan ve bir motosiklet sürücüsünün trafikte tehlikeli ve kurallara aykırı şekilde araç kullandığını gösteren görüntüler üzerine harekete geçti. Görüntülerin incelenmesi sonucunda, sivil trafik ekipleri tarafından motosikletin plakası tespit edildi.

Yapılan çalışmaların ardından yakalanan sürücüye, Karayolları Trafik Kanunu’nun 73/a maddesi kapsamında “kamunun huzurunu bozacak, kişilere zarar verebilecek şekilde saygısızca araç kullanmak” ve 47/1-d maddesi kapsamında “trafik güvenliği ile ilgili yükümlülüklere uymamak” gerekçeleriyle idari para cezası uygulandı.

Denizli Emniyet Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, trafik kurallarına uymanın toplumun huzuru ve herkesin can güvenliği açısından zorunlu olduğu vurgulanarak, benzer ihlallere karşı denetimlerin kararlılıkla sürdürüleceği belirtildi.

ETİKETLER: