Dolar 46,4627
Euro 53,2248
Altın 6.260,77
BİST 14.820,81
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 28°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
28°C
Parçalı Bulutlu
Sal 28°C
Çar 28°C
Per 29°C
Cum 30°C
Reklam

Konya’da Meramlı sporculardan okçulukta çifte başarı

Konya Meram Belediyespor okçuları, Konya İl Temsilciliği tarafından düzenlenen İlkbahar Okçuluk Turnuvası’ndan iki madalya ile döndü. Kulüp sporcularından Emir Uğuröz başarılı atışlarıyla 2’nci olurken, Ayşe Naz Ürkmez de gösterdiği performansla turnuvayı 3’üncü tamamladı.

Konya’da Meramlı sporculardan okçulukta çifte başarı
9 Mart 2026 14:22

KONYA (İGFA) – Türkiye Okçuluk Federasyonu Konya İl Temsilciliği tarafından düzenlenen İlkbahar Okçuluk Turnuvası, Selçuk Üniversitesi 15 Temmuz Stadyumu’nda 40 sporcunun katılımıyla gerçekleştirildi.

MERAMLI SPORCULAR TURNUVADAN İKİ MADALYA İLE DÖNDÜ

Turnuvada mücadele eden Meram Belediyespor sporcuları, farklı kategorilerde elde ettikleri derecelerle önemli bir başarıya imza attı. Yıldız Kızlar kategorisinde yarışan Meram Belediyespor sporcusu Ayşe Naz Ürkmez, gösterdiği performansla turnuvayı 3’üncü sırada tamamlayarak bronz madalyanın sahibi oldu. Büyük Erkekler kategorisinde mücadele eden Meram Belediyespor sporcusu Emir Uğuröz ise başarılı atışlarıyla 2’nci olarak gümüş madalya kazandı.

BAŞKAN KAVUŞ, SPORCULARI TEBRİK ETTİ

Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş, turnuvada derece elde eden sporcuları tebrik ederek başarılarının devamını diledi. Başkan Kavuş, Meram Belediyespor’un farklı branşlarda elde ettiği başarıların kendilerini gururlandırdığını belirterek, genç sporcuların her zaman yanında olmaya devam edeceklerini ifade etti. Meram Belediyespor yetkilileri de turnuvada derece elde eden sporcuları kutlayarak, kulübün okçuluk branşında yeni başarılar elde etmeyi hedeflediğini vurguladı.

ETİKETLER: ,