Dolar 46,4622
Euro 53,2435
Altın 6.276,92
BİST 14.802,95
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 29°C
Açık
İstanbul
29°C
Açık
Sal 28°C
Çar 28°C
Per 29°C
Cum 30°C
Reklam

76 ilde dev uyuşturucu operasyonu! 1,7 ton uyuşturucu, 2,1 milyon hap ele geçirildi

İçişleri Bakanlığı koordinesinde son iki haftada 76 ilde düzenlenen uyuşturucu operasyonlarında 1 ton 707 kilogram uyuşturucu madde ile 2 milyon 156 bin 215 uyuşturucu hap ele geçirildi. Operasyonlarda 1.926 şüpheli gözaltına alınırken, 976 kişi tutuklandı.

76 ilde dev uyuşturucu operasyonu! 1,7 ton uyuşturucu, 2,1 milyon hap ele geçirildi
22 Haziran 2026 16:10

ANKARA (İGFA) – İçişleri Bakanlığı, uyuşturucu madde satıcılarına yönelik son iki haftada 76 ilde gerçekleştirilen geniş çaplı operasyonların bilançosunu açıkladı.

Emniyet Genel Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Başkanlığı ile Cumhuriyet Başsavcılıklarının koordinasyonunda yürütülen çalışmalarda büyük miktarda uyuşturucu madde ele geçirilirken, binlerce şüpheli hakkında işlem yapıldı. Bakanlığın paylaşımına göre operasyonlarda 1 ton 707 kilogram uyuşturucu madde ile 2 milyon 156 bin 215 adet uyuşturucu hap ele geçirildi. Operasyonlar kapsamında 1.926 şüpheli yakalandı. Şüphelilerden 976’sı tutuklanırken, 376 kişi hakkında adli kontrol kararı verildi. Diğer şüphelilerin işlemlerinin ise sürdüğü bildirildi.

Türkiye genelinde gerçekleştirilen operasyonlara 2 bin 889 ekipte görev yapan 5 bin 455 personel katıldı. Çalışmalarda ayrıca 25 hava aracı ve 53 narkotik dedektör köpeği de görev aldı.

İçişleri Bakanlığı açıklamasında, uyuşturucu ticaretinin gençlerin geleceğini, ailelerin huzurunu ve toplumun güvenliğini hedef aldığı vurgulanarak, zehir tacirlerine karşı mücadelenin kararlılıkla sürdürüleceğini duyurdu.

ETİKETLER: