Bakan Çiftçi, milletvekilleriyle istişarede buluştu
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, AK Parti Grup Başkanvekili Abdulhamit Gül ve milletvekilleriyle Gölbaşı Vilayetler Evi’nde düzenlenen Milletvekilleri İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nda bir araya geldi.
ANKARA (İGFA) – İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Milletvekilleri İstişare Toplantısı sonrasında yaptığı paylaşımda, göreve geldiği günden bu yana İçişleri Bakanlığı’nın sorumluluk alanlarında yürütülen çalışmalar, hayata geçirilen projeler ve önümüzdeki döneme yönelik hedeflerin kapsamlı bir sunumla milletvekilleriyle paylaşıldığını belirtti.
İstişare ve değerlendirmelerin ortak akıl anlayışıyla gerçekleştirildiğini ifade eden Bakan Çiftçi, AK Parti’nin millet odaklı siyaset anlayışı doğrultusunda milletvekilleriyle güçlü bir iletişim ve iş birliği zemini oluşturulduğunu kaydetti.
Çiftçi, paylaşımında, “Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde; eser ve hizmet siyasetimizi daha da ileriye taşımak, milletimizin emanetine sahip çıkmak ve Türkiye Yüzyılı hedeflerimize ulaşmak için birlik ve beraberlik içerisinde çalışmayı sürdüreceğiz” ifadelerine yer verdi. Bakan Çiftçi, toplantıya katkıları dolayısıyla AK Parti Grup Başkanvekili Abdulhamit Gül ve milletvekillerine teşekkür etti.
AK Parti Grup Başkan Vekilimiz Sayın Abdulhamit Gül ve kıymetli milletvekillerimizle Gölbaşı Vilayetler Evi’nde düzenlenen Milletvekilleri İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nda bir araya geldik.
Göreve geldiğimiz günden bu yana Bakanlığımızın sorumluluk alanlarında hayata… pic.twitter.com/LGNrScpPAh
— Mustafa ÇİFTÇİ (@mustafaciftcitr) June 25, 2026
