Dolar 46,6255
Euro 53,1127
Altın 6.130,13
BİST 14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 29°C
Açık
İstanbul
29°C
Açık
Pts 32°C
Sal 31°C
Çar 32°C
Per 31°C
Reklam

Sakarya Büyükşehir: Verimli bir kamp süreci geçirdik

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın katılımıyla Sapanca’da gerçekleşen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı sona erdi. Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Alemdar, bakanlarla görüşerek şehrin yatırımlarını ve öncelikli ihtiyaçlarını değerlendirdi.

Sakarya Büyükşehir: Verimli bir kamp süreci geçirdik
28 Haziran 2026 18:54

SAKARYA (İGFA) – Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın katılımıyla Sapanca’da üç gün boyunca düzenlenen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı sona erdi.

Üç gün süren program boyunca bakanlar, milletvekilleri, belediye başkanları ve parti yöneticileri bir araya gelerek Türkiye’nin gündemi, yerel yönetim çalışmaları ve gelecek dönem hedeflerini değerlendirdi.

Toplantıya katılan Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Alemdar da kamp süresince başta Cumhurbaşkanı Erdoğan olmak üzere, genel başkan yardımcıları, bakanlar ve milletvekilleriyle görüşmeler gerçekleştirdi.

Görüşmelerde Sakarya’da devam eden yatırımlar, planlanan projeler ve önümüzdeki dönemde hayata geçirilmesi hedeflenen çalışmalar ele alınırken, şehrin öncelikleri ve ihtiyaçları da istişare edildi.

Başkan Alemdar, “Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın teşrifleriyle gerçekleştirilen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nı başarıyla tamamladık. Sapanca’da üç gün boyunca ülkemizin geleceğine ilişkin önemli değerlendirmeler yapıldı, yerel yönetimlerimizin çalışmaları kapsamlı şekilde ele alındı. Biz de bu süreçte ilgili bakanlarımız ve genel merkez yöneticilerimizle bir araya gelerek Sakarya’mızın devam eden yatırımlarını, projeleri ve öncelikli ihtiyaçlarını değerlendirme fırsatı bulduk. Hem Türkiye’miz hem AK Partimiz hem de Sakarya’mız adına son derece verimli ve faydalı bir kamp süreci geçirdik” dedi.

“SAKARYA’YA İLGİ VE DESTEK BÜYÜK”

“Başta Cumhurbaşkanımız olmak üzere bakanlarımız ve genel merkez yöneticilerimizle gerçekleştirdiğimiz görüşmelerde gördük ki Sakarya’mıza büyük bir ilgi ve destek var. Hayata geçirdiğimiz çalışmalar ile hazırladığımız projeleri memnuniyetle karşılanıyor. İnşallah Sayın Cumhurbaşkanımızın ortaya koyduğu Türkiye Yüzyılı vizyonu doğrultusunda, bakanlıklarımızla güçlü iş birliği içerisinde Sakarya’mıza hizmet ve eser kazandırmaya devam edeceğiz. Kamp süresince şehrimize gösterdikleri yakın ilgi ve desteklerinden ötürü Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere tüm bakanlarımıza ve AK Parti Genel Merkez yöneticilerimize gönülden teşekkür ediyorum” dedi.

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum ile Sakarya gündemli toplantının yanı sıra Milli Savunma Bakanı Yaşar Güler, Ticaret Bakanı Ömer Bolat, Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi ile AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Yerel Yönetimler Başkanı Mustafa Demir’le bir araya gelen Alemdar, Sakarya’nın geleceğine yön verecek çalışmalar üzerine istişarelerde bulundu. Başkan Alemdar, gerçekleştirdiği temaslarda Sakarya’da devam eden yatırımlar ile planlanan projeleri değerlendirirken, şehrin öncelikli ihtiyaçlarını da bire bir görüşmelerle aktardı.