Dolar 46,4797
Euro 53,0812
Altın 6.127,18
BİST 14.556,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 28°C
Açık
İstanbul
28°C
Açık
Çar 28°C
Per 29°C
Cum 30°C
Cts 30°C
Reklam

Bursa’da belediyeler filede buluştu

Bursa Belediyeler Birliği tarafından düzenlenen Bursa Belediyeler Arası Voleybol Turnuvası’nın ilk gününde Nilüfer Belediyesi, Bursa Büyükşehir Belediyesi’ni 3-0’lık net bir skorla mağlup etti.

Bursa’da belediyeler filede buluştu
27 Ocak 2025 16:26

BURSA (İGFA) – Bursa’daki belediyeler arasında, kültürel ve sportif faaliyetlerin artırılması amacıyla düzenlenen “Bursa Belediyeler Arası Voleybol Turnuvası” başladı. Bursa Belediyeler Birliği organizasyonunda Yıldırım Belediyesi Naim Süleymanoğlu Spor Kompleksi’nde gerçekleşen turnuvaya, 13 belediye takımı katılıyor.

Turnuvanın ilk gününde Nilüfer Belediyesi ile Bursa Büyükşehir Belediyesi karşı karşıya geldi. Belediye çalışanlarından oluşan takımların mücadelesinde, Nilüfer Belediyesi, rakibini 3-0 yenerek turnuvaya güçlü bir başlangıç yaptı.

5 gün boyunca sürecek turnuvada takımlar, şampiyonluğa ulaşmak için kıyasıya mücadele edecek. Turnuvanın final maçları 31 Ocak Cuma günü oynanacak.

ETİKETLER: ,