Dolar 46,4766
Euro 53,1495
Altın 6.188,44
BİST 14.729,65
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 28°C
Açık
İstanbul
28°C
Açık
Çar 28°C
Per 29°C
Cum 30°C
Cts 30°C
Reklam

Sakarya’da asfalt sezonu başladı

Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Alemdar, asfalt şantiyesinde 2024 asfalt sezonunu başlattı. Geçen yılın üzerinde bir hedefle, şehir genelinde yolları güvenli ve konforlu hale getireceklerini duyurdu.

Sakarya’da asfalt sezonu başladı
29 Nisan 2025 16:08

SAKARYA (İGFA) – Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Alemdar, asfalt sezonunu başlatmak için Asfalt Şantiyesi’nde çalışanlarla bir araya geldi.

Kahvaltıda ekiple buluşan Alemdar, 2024’te geçen yılın 251 bin ton asfalt ve 122 kilometre yol rekorunu aşmayı hedeflediklerini açıkladı. “Şehrin dört bir yanında yolları güvenli ve konforlu hale getireceğiz. İş güvenliği önceliğimiz, samimiyetle çalışarak Sakarya’yı daha güzel yarınlara taşıyacağız” dedi.

Başkan Alemdar, şantiye ziyaretinin ardından Trafik Şube Müdürlüğü’nü, Makine İkmal Birimi’ni, Taşınır Kayıt Deposu’nu ve Park ve Bahçeler Dairesi’ni ziyaret etti.

Trafik atölyesinde yol güvenliği imalatlarını inceleyen, depo düzenini takdir eden Alemdar, yeni parklar ve çevre düzenlemeleri için çalıştıklarını belirtti. İtfaiye Dairesi’nin K-9 Arama Kurtarma Köpeği eğitim alanında da incelemelerde bulunan Alemdar, tüm çalışanlara başarılar diledi.

ETİKETLER: