Dolar 46,4588
Euro 53,1018
Altın 6.252,13
BİST 14.729,65
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 28°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
28°C
Parçalı Bulutlu
Sal 28°C
Çar 28°C
Per 29°C
Cum 30°C
Reklam

Sağlık Bakanlığı’ndan yeni uygulama… 80+ yaşa e-Rapor kolaylığı

Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, 26 Mayıs 2025’te başlayan e-Rapor uygulamasıyla 80 yaş üstü ve yatağa bağımlı hastaların rapor yenileme işlemlerinin yerinde ve zahmetsizce yapılacağını duyurdu.

Sağlık Bakanlığı’ndan yeni uygulama… 80+ yaşa e-Rapor kolaylığı
30 Mayıs 2025 19:21

ANKARA (İGFA) – Sağlık Bakanlığı, sağlık hizmetlerinde erişimi kolaylaştırmak amacıyla 26 Mayıs 2025 itibarıyla e-Rapor uygulamasını hayata geçirdi.

Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu’nun sosyal medya paylaşımıyla duyurduğu uygulamaya göre, 80 yaş ve üzeri hastalar ile yatağa bağımlı hastaların rapor yenileme süreçleri, herhangi bir talep gerekmeden yerinde tamamlanacak.

“Yeni uygulamamız, hastalarımızın hayatını kolaylaştırmayı hedefliyor” diyen Bakan Memişoğlu, “e-Rapor ile 80 yaş üstü ve yatağa bağımlı vatandaşlarımızın rapor yenileme işlemlerini zahmetsizce gerçekleştiriyoruz. Sağlıklı Türkiye Yüzyılı için çalışmaya devam ediyoruz. Uygulamamız ülkemize ve milletimize hayırlı olsun” dedi.