Dolar 46,4623
Euro 53,1584
Altın 6.238,72
BİST 14.729,65
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 28°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
28°C
Parçalı Bulutlu
Sal 28°C
Çar 28°C
Per 29°C
Cum 30°C
Reklam

Konya Halk Oyunları Ligi’nde kazananlar belli oldu

Konya Büyükşehir Belediyesi’nin İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle yürüttüğü Halk Oyunları Ligi’nin final müsabakalarında kazanan okullar belli oldu.

Konya Halk Oyunları Ligi’nde kazananlar belli oldu
20 Haziran 2025 12:55

KONYA (İGFA) – Konya’da 20 ilçeden 550 öğrencinin yarıştığı Halk Oyunları Ligi’nde finale kalan 8 okul Selçuklu Kongre Merkezi’nde düzenlenen müsabakalarda birinci olabilmek için bütün hünerlerini sergiledi.

Öğrencilerin kıyasıya yarıştığı finallerde; Sancak Ortaokulu birinci, Mustafa Bülbül Ortaokulu ikinci, Cumhuriyet Ahmet Haşhaş Ortaokulu üçüncü, Ilgın Ali Gümüş Ortaokulu ise dördüncü oldu.

Törene katılan Konya Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Mustafa Uzbaş, “Final müsabakasıyla taçlanan bu güzel sürecin kazananı sadece ödül alan takımlar değil; kültürümüze sahip çıkan, onu öğrenen, yaşatan ve yaşatılmasına vesile olan tüm gençlerimiz olacaktır” dedi.

İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle gerçekleştirilen organizasyonda yarışmalar sonunda dereceye giren öğrencilere ödülleri ve madalyaları protokol tarafından verildi.