Dolar 46,4973
Euro 52,7952
Altın 6.060,89
BİST 14.344,01
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 29°C
Açık
İstanbul
29°C
Açık
Per 29°C
Cum 30°C
Cts 30°C
Paz 30°C
Reklam

Sağlık Bakanlığı duyurdu… Seyahat gemisindeki 3 Türk vatandaşı karantinada

Uluslararası bir seyahat gemisinde bulunan 3 Türk vatandaşının Türkiye’ye getirileceğini açıklandı. Sağlık Bakanlığı, vatandaşlarda herhangi bir hastalık belirtisi bulunmadığını bildirdi.

Sağlık Bakanlığı duyurdu… Seyahat gemisindeki 3 Türk vatandaşı karantinada
10 Mayıs 2026 10:59

ANKARA (İGFA) – Sağlık Bakanlığı, uluslararası bir seyahat gemisinde bulunan ve sağlık durumları yakından takip edilen 3 Türk vatandaşının yarın Türkiye’ye getirileceğini açıkladı.

Bakanlıktan yapılan paylaşımda, ilgili uluslararası otoritelerle koordinasyon içinde sürdürülen takip sürecinde vatandaşlarda herhangi bir semptom ya da hastalık bulgusuna rastlanmadığı belirtildi.

Açıklamada, vatandaşların Türkiye’ye ulaşmalarının ardından tedbir amacıyla karantinaya alınacağı ve sağlık süreçlerinin Bakanlık tarafından titizlikle yürütüleceği ifade edildi.

Sağlık ekiplerinin süreci yakından takip ettiği belirtilirken, kamu sağlığını korumaya yönelik tüm önlemlerin uygulanacağı kaydedildi.