Dolar 46,6255
Euro 53,1127
Altın 6.130,13
BİST 14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 30°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
30°C
Parçalı Bulutlu
Paz 29°C
Pts 32°C
Sal 32°C
Çar 31°C
Reklam

Kayseri Şeker’den çapa avansı

Kayseri Şeker, sözleşmeli pancar üretimi yapan çiftçilerine desteklerini sürdürmeye devam ediyor. 2026 yılı üretim sezonu kapsamında; 488 milyon 659 bin TL tutarındaki çapa avansı, çiftçilerin hesaplarına aktarıldı.

Kayseri Şeker’den çapa avansı
26 Haziran 2026 10:09

KAYSERİ (İGFA) – Tarladan fabrikaya uzanan tüm süreçleri özenle takip eden ve tarımın gelişmesine verdiği önemi, üreticisine destek vererek gösteren Kayseri Şeker, Kayseri, Boğazlıyan ve Turhal fabrikalarına bağlı 21 bölgede üretimin her aşamasında çiftçisi ile birlikte, sektörün lideri olmaya devam ediyor.

Çapa avansı kapsamında gerçekleştirilen 488 milyon 659 bin TL’lik ödeme, bölge ekonomisine canlılık kazandırırken, üreticilerin tarımsal faaliyetlerini zamanında ve verimli şekilde yürütmelerine katkı sağlıyor.

Kayseri Pancar Ekicileri Kooperatifi Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Akay, çapa avansı ödemelerine ilişkin yaptığı değerlendirmede şu ifadeleri kullandı: “Çiftçilerimizin alın teri ve emeği, ülkemizin tarımsal üretiminin temel taşıdır. Biz Kayseri Şeker olarak üreticilerimizin yanında olmaya devam ediyoruz. Bugün hesaplara aktardığımız 488 milyon 659 bin TL tutarındaki çapa avansının çiftçilerimize nefes olacağına inanıyoruz.

Üretimin sürdürülebilirliği için her zaman desteklerimizi sürdüreceğiz Toprağa emek veren, ülkemizin gıda güvencesi için çalışan tüm üreticilerimize teşekkür ediyor, çapa avansının hayırlı ve bereketli olmasını temenni ediyorum.” dedi.

ETİKETLER: